Kväll

Har precis lagat mat efter en ledig dag som delvis har spenderats med farmor. Om en stund ska jag bege mig till bågskytteklubben för att försöka bli lite mer pricksäker.

Hade brist på fantasi idag när jag skulle laga mat och det som skulle tillagas var nötfärs. Jag gjorde köttbullar och pasta tillsammans med en tomatsås med vitlök och sambal olek. Jag tyckte det blev hyfsat gott, men jag tror Elina kommer tycka att det är för mycket vitpepparsmak på köttbullarna. Det råkade bli lite mycket av misstag när jag använde mig av hela pepparkorn som jag krossade i min.....eh..sån där stengrej som jag fick av..Patric?....i födelsedagspresent. Det var iaf någon från familjen Heed :)


Dessutom var jag så långsam när jag skulle fotografera så att den ena basilikan hann bli missfärgad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0