Korrekt

Imponerande av Vican att se att min överredigerade bild i förra inlägget var tagen i Ruders hagar...
På några träd!
Bra gjort!
Här kommer en till bild från samma ställe.



Idag har jag jobbat och av någon anleding är jag alltid jättetrött i ryggen efter jobbet.. Något gör jag helt enkelt fel. Imorgon är jag ensam.. Inte kul!

På vägen hem från jobbet kunde jag lika gärna bevittnat två olyckor. Avsmalningarna i vättersnäs är verligen korkade, särsklit när människor tänker "jag först" och det är halt.

Kronans droghandel frångår mellandagsrea och kör mellangärdsrea istället.





Kommentarer
Postat av: Karin

Du får be Tom va med dig under en arbetsdag och se vad du gör för fel, för det är väl sånt som sånna där arbetsterapeuter sysslar med;)

2010-12-28 @ 22:03:42
URL: http://kakankaka.blogg.se/
Postat av: Vican

Haha! Wei! Jag hade rätt. Beror på att jag har nästan exakt samma bild på min dator. ;-) Ruder är ett fint fotoställe :D

2010-12-28 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0