Koka upp

Koka upp nu då!!!
Jag har satt igång ett "långkok"...
en så kallad köttklump ska koka sönder så att det blir en smaskig gryta!

Tom har varit iväg på elgiganten idag och bytt in tv:n som han köpte på mellandagsrean.
Så nu har vi inte en LG längre.. det blev en Sony istället.
Dyrare blev det också.

Jag var ute och gick lite innan...
det kändes naket att inte ha någon ryggsäck
och dessutom var det ljust ute...
trots gråväder och att det var mulet.

Nu ska jag leta vidare bland linedancedjungeln och se om jag kan hitta någon Dolly-dans till mamma och Sandras gympadamer...
Önskelåten är långsam och jag får nog leta annan koregrafi så att det blir enkelt och bra!

vink vink


Mindre bra bild som jag döpt till "tyskand"... Inte tyskland trots att bilden är tagen där...
det är ju en tysk and... Hmm...


Mormor: Kul att du uppskattar bloggen! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0