I väntan på besked

Idag har jag varit på anställningsintervju. Jag var duktigt nervös men jag tror att jag gjorde ett bra intryck. Det märktes dessutom att intervjuarna var mer erfarna för det blev mer avslappnat och mer som en dialog. Jag hade dessutom förberett mig lite bättre till denna gången.

Jag skulle förhoppningsvis få besked imorgon. Det står mellan mig och en till, så mina chanser att få vikariatet är 50%. Hyfsat högt :) Det skulle innebära en tjänst mellan 75-80% från 10 januari till 31 april.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi håller tummarna i stugan!

2010-12-20 @ 16:26:49
URL: http://livetistugan.blogg.se/
Postat av: Annelie /Seppo

Vi håller tårna på Finken!!

2010-12-21 @ 06:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0