"Halvfabrikat"

Jag vet inte riktigt vad Elina menar med att vi åt halvfabrikat till middag idag. Det enda som inte var gjort av mig (jaja förutom slakten av kycklingen och plock av ris), var såsen som vi hade kycklingen i. Det var en glasburk med thaicurry och lite grönsaker från Uncle Bens som en annorlunda smaksättning :)

För övrigt gjorde jag sista arbetsdagen för i år idag. Totalt fick jag ihop 92,5 timmar i december så det blir en slant. Sen i januari påbörjar jag ju mitt vikariat :D

Karin: Jovisst det är väl typ sånt som jag gör - om jag hade jobbat på företagshälsovården :P




Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, men då tycker jag att du ska jobba på företagshälsovården för en dag, för inte vill du väl att din kvinna ska ha ont ;)

Gott nytt år till er båda!

2010-12-30 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0