Belysning

Hej hej,
nu är vi nog klara med klapparna.
Kanske?!
Nej...
Något mer till min kära måste jag köpa...
eller "vill jag" i alla fall.
Han vet ju vad han ska få.
Men vad jag mer ska köpa vet jag inte?!
Sen är det en grej till att fixa,
men det hinner jag nog idag!

Att ha helg är fantastisk,
när man jobbar njuter man betydligt mycket mer av att vara ledig!

Avslutar med två mindre bra bilder!


Här är Davids fina julpynt!


Våran gran och alla klappar.
Förövrigt finns det en stjärna i toppen nu!


Tom kom tvåa igår när han tävlade i vetlanda,
han kom hem med en ask Wienernougat,
vilket var ett bättre pris än förstpriset
så det gjorde han väldigt bra!
!!! Grattis Tom !!!





Kommentarer
Postat av: Annelie /Seppo

Grattis Tom ..det var bra gjort!!

Va många julklappar!!

Vilken underbar Juldekoration Davids har:))

2010-12-20 @ 06:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0