1 år



Hej svejs,
Tom funderade högt och undrade om det typ inte var idag som det var ett år sedan som vi skapade "Housemill" så jag kikade och upptäckte att så var fallet!

Sen vill jag passa på att gratulera Sofia som fyller 20 idag!
Grattis grattis!





Idag är shopping på shemat och med det menar jag ingen kul shopping...
inte för att jag tycker det är kul att shoppa...
Låt oss kalla det... Idag ska vi handla... mat bland annat!
Sen så har jag klippt Tom.. han är kort-korthårig nu!

Hopp hopp,
annart är allt bra och jag har inte så mycket mera att "säga".





Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej på er!

Gott Nytt År och tack för bloggen, den och Sandra/Martin är det första jag tittar på när jag sätter mig vid datorn.

Vi hörs

2010-12-30 @ 13:57:26
URL: http://livetistugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0