What!?

20 besökare, och en kommentar från en random människa som vi inte känner. Nåt är lurt. Kanske är Elinas inlägg om deklaration så intressant!?

Idag har inget intressant hänt. Varit på seminarium för uppsatsen, det hankar sig framåt om man säger så...men väldigt långsamt. Sen har jag lagat mat, baconlindad kykclingfilé med ris och en modifierad creme cousine. Det var gott. Bacon och kyckling gifter sig bra tillsammans, men man får se till att inte salta kycklingen för mycket (vilket jag inte gjorde ska tilläggas).

Hörde ett brandlarm innan och sen luktade det bränt i trapphuset, visade sig att Gerd (grannen) hade glömt en platta på och sen gått ut från lägenheten. Jaja, brandlarmet hördes ganska bra, men det tog tid att lokalisera och förstå att det var ett brandlarm och inget ljud utifrån.

Elina kommer nog alldeles strax innanför dörren, och kommer mest troligen att fråga mig "Ska du stryka mer?" eftersom strykbrädan har stått framme hela dagen (Jag fick för mig att ha skjorta i morse kl. 7 på morgonen).

Nu kom hon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0