Utvärdering

Okej det har gått lite mer än ett dygn sedan jag registrerade mig på facebook. Förutom väldigt förvånande kommentarer från folk (om att jag skaffar Facebook) så har jag blivit spammad med ungefär 35 mail från Facebooks server - telefonen har gått varm hela dagen. Dessutom har jag fått "vänförfrågningar" från personer som jag inte alls har någon relation till, och förmodligen aldrig kommer att ha heller. De har antagligen bara lagt till mig för att jag skjuter pilbåge.

Efter en mer eller mindre subjektiv utvärdering så är facebook botten!

Vad gör man?

Vad är syftet?


La till en gammal klasskompis, vi sa hej.......sen då!?

Vad är syftet!??!?

Nej...facebook spolar vi nog.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste helt klart sett allt det sämsta. Men Fb blir inte mer än vad du gör det till. Att få 35 mail kan jag förstå är jobbigt, men du har alla grundinställningar. Lätt att ta bort och vänförfrågningar från dem du inte känner, ignorera. Kontakt med en gammal klasskompis, Hej, vad har du för dig nu för tiden? Jobb, relationer, minnen? Naturligtvis är det subjektivt. Man vill inte återuppta kontakten med alla! Men endel är kul!

Jag tycker man kan jämföra Fb med bloggar. En annan typ av bloggande. En inblick i andras liv. Titta på bilder tycker jag är roligast! Tycker man inte det är kul. Visst! Men som sagt. Det blir vad man gör det till! =)

2010-04-29 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0