Svar till Sandra

Shit, det här kunde vi lika gärna tagit på facebook, men bloggen är min informationskanal! ;)

Jag kan köpa att bilderna är roligast att kolla på, varför jag kommer ha kvar mitt konto och endast länka via telefonen som det var tänkt från början. Då behöver jag aldrig gå in på sidan, utan genom telefonboken kolla på dina bilder när du varit ute på partajj ;)

Idag blev vi bjudna på baguetter av skolan, i utbyte mot vår uppfattning om hur skolans kursutbud är upplagt. Det var ganska givande och skönt att lätta sitt hjärta på alla saker som man håller inne på bara för trevlighetens skull. Nu har jag dessutom skrivit lite på C-uppsatsen, vi kommer att börja dela ut våra enkäter nästa vecka när enkäten är klar. Sen.......börjar resultatskrivningen. Det är tur att både jag och Aleksandra är kvälls/nattmänniskor.. Det ser ut att bli en del sena koppar kaffe under maj månad.


Idag fyller mamma 28 år, eller, hon skrev iaf att hon kände sig som 28 år.

Grattis till dig iallafall! Ikväll blir det mat och tååta hemma hos mor och far :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0