Oändligt tjöt

När ni läste rubriken tänkte ni säkert:
"Jaha, nu pratar Elina nonstop igen så stackars Tom håller på att gå in i väggen"

Men så är inte fallet!

Jag tror snarare att det är Elina som börjar tröttna rejält på mig nu eftersom jag har gått och tjötat om den dära telefonen flera dagar i sträck nu. Jag har även försökt övertyga henne om att hon också kommer tycka det är jätteroligt eftersom det finns spel som man kan ladda hem som hon brukar spela på datorn. Men som vanligt har mitt försök till att motivera henne inför detta köp förmodligen gett henne mer ångest inför hennes nästa mobilköp.

Hon tycker säkert att det är en onödig investering, men när hon läser detta så ska jag påminna henne om att det tyckte hon när jag köpte en extra skärm till datorn också. Nu tycker hon annorlunda om den investeringen ;)

Jag tycker synd om min sambo som de kommande dagarna kommer ha en exalterad pojkvän som kommer vara så pass asocial att personalen på jobbet kommer vara trevligare att umgås med. Jag kommer nog att få låsa in mig på toaletten för att få lite lugn och ro emellanåt.

Ville med detta inlägg egentligen bara berätta att den har skickats från Torsvik idag, så att jag kan hämta ut den imon eller kanske t.o.m. ikväll om posten jobbar på bra.

Publicerar också en bild som jag blev ganska nöjd med, på Molly.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0