Lättlurade kakor

Hej hej,
nästan ett helt dygn har gått sen jag skrev sist.
Ibland hinner man inte riktigt uppdatera.
Men Tom hjälper inte till ...
Han har varit på fotomässa i Göteborg idag.
Tur att han inte åker till Göteborg imorgon,
då är det uttagning till Idol, eller audition.
Jag har jobbat idag.
Bland annat!


Här kommer lilla Nikki, bilden är tagen från den dagen då hon hade pms
och vägrade lämna salongen.
Alla har vi väl våra dåliga dagar...


Jag har bakat "selmakakor" idag.. Dom var lättlurade...
Bakade dubbel sats och så hade jag inte tillräckligt med kokos...
så jag lurade smeten lite och hade bara hälfte av kokosen..
Det är pappa som lärt mig att lura... Man kan nog lura allt.!!


Eftersom jag fick lura tidigare kakor så råkade jag smälta lite mycket smör,
så det blev kladdmuffins med.. De svämmade över som vanligt!


Här kommer skruttan från tidigare idag. Vi har gosat och jag fick klappa
henner mer än någonsin idag! Kul!


Kolla morrhåren!!


Tom handlade när jag jag bakade.. Tomat bland annat,
den skar vi upp till hamburgarna innan!

Imorgon ska vi vara hundvakter till lilla Almis!





Kommentarer
Postat av: mamma

vilka fina bilder och kakorna ser smaskiga ut..

Ang Göteborg..Pappa är där idag:))

2010-04-10 @ 08:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0