I väntan på min hjälte....

Det blir en ny telefon - av den anledningen att jag inte trivs eller är nöjd med min gamla (som jag inte betalat för så...)

Var på elgigaten och skulle köpa den idag, men ser att den kostar 1200:- mer i butiken än på internet.


Jag: "Kan du inte göra något åt priset då? Ni har väl prisgaranti?"

Försäljaren: "Nej, tyvärr så går inte det. Det är endast för butikspriset som jag kan sälja den"

Jag: "Men, jag kan ju beställa den på nätet för det billiga priset och plocka upp den i butiken ju..?"

Försäljaren: "Ja det stämmer. Jag tycker själv att det är helknepig"

Jag: "Kan jag åka hem då och beställa och sen åka hit igen och plocka ut den?"

Försäljaren: "Njae, jag tror att den skickas från internetlagret till oss, så även fastän vi har 3 stycken hemma så kan jag inte dela ut den förens vi fått ner den från Torsvik"

Jag: "Suck. Jaja, jag får väl beställa den på nätet då och vänta till ONSDAG innan jag får den"

Försäljaren: "Ja, tyvärr."



Så här ser den ut, min hjälte.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0