I Mullsjö



I rondellen i Mullsjö så möts man numera av en påskkärring, den är mycket festlig tycker jag...
Fast lite kissenödig verkar hon allt vara och någon vidare till fart verkar saknas, men på väg hem idag blåste det minnsann i sjalen så det såg ut som om hon hade riktigt fart!


Här är en krokus och inte en krukos som jag skrivit tidigare. Den här hittade jag hemma hos morfar och mormor.



Snödroppar är alltid trevligt!


Och så en liten påsklilja.


Här kommer vi. Jag vet inte vad Tom gör... och inte jag heller.
Men det var ett tappert försök till en trevlig bild på oss!

Hemma hos mamma och pappa är Annette och Conny och hälsar på, det är alltid tervligt att träffa dom. Imorgon kommer dom hit och hälsar på. Vi behöver få våran tårta uppäten!
Söndag kväll nu... Lite Tv blir det nog och sen vet jag inte mera..
Imorgon ska jag jobba.... fast inte förrän på eftermiddagen!






Kommentarer
Postat av: mamma/svärmor

Vad fina bilder !! Äntligen vår!!

2010-04-05 @ 09:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0