Hjälten har anlänt!

I ungefär samma veva som jag satt på bussen hem och svor för mig själv i huvudet om vilket långsamt postverk vi har i det här landet så fick jag ett SMS om att mitt paket har anlänt till Ica i Huskvarna. Ska det verkligen ta lite mer än ett dygn att frakta ett paket mellan Norrahammar och Huskvarna?? Jisses alltså.

Nåväl, kommer hem och packar ivrigt upp lådan och läser snabbt igenom vad som ska göras innan första start.

Laddning 3 timmar.........Herregud!

Så nu sitter jag här med telefonen och kan inte göra något. Jag har för mig att jag läst att om man startar telefonen för tidigt första gången så påverkas batteriet av det, på så sätt att det får sämre livslängd. Det vill inte ens jag offra för min ivrighet.

Tentan? Den gick nog bra tror jag. Enligt princip ska jag alltid räkna med att göra om den tills att jag får svaret om jag är godkänd eller inte, men det gäller bara förstagångs-tentor. Alltså räknar jag med att den är godkänd nu. Positivt tänkande!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0