Den är fantastisk!

Har till och från pillat med min mobil/dator/livspartner idag, och dessutom försett den med ett skyddsfodral när den får följa med mig på resor utanför lägenheten. Jag har laddat hem en massa program, men inte minst så har jag laddat hem 87 bilder som jag har lagt som kontaktkort till hela min telefonbok! En hel del arbete kan jag säga, men allt flöt på kanonbra!

Har även hjälpt pappa att byta däck inför morgondagens resa till Göteborg och fotomässan. Det är en fröjd, och dessutom familjen Pedersens mest säkra vårtecken. Och för en gångs skull gick däckbytet som smort, dvs inga krångel alls. Det måste vara min brilijanta rutin av helvetesskap vid däckbyte som gjort att jag nu mera förutser alla saker som kan hända. Ska dock tillägga att vi har en till bil att byta på............





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0