243

Jaha, så kluddrar jag ner inlägg nummer 243 för den här bloggen.
Vädret är grått... jäkla april.
Det har regnat och haglat lite.
Solen skiner med sin frånvaro.
Förvirrande.

Idag har vi handlat upp vår matbudget.
Jag vet inte hur det har gått till.
Men vi har snurrat lite väl bra med pengarna denna månaden.
Eller jag vet inte.
Det har blivit lite krukor och andra grejer..
Annars hade vi nog haft några kronor kvar
så det känns helt okej ändå!

Alma ligger och slappar på golvet
hon var sugen på våra fläskkotletter men vi erbjöd henne bara
morötter, potatis, äpple och slicka tallrikarna.
Hon går nog på diet eller något... utan att veta om det.

Jag ska få sånna här blommor av pappa idag! *glad*

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0